Napjainkban rengeteg ember hiszi azt, hogy néhány hét alatt tökéletes formába jöhet, de ez az állítás nem igaz. Ahhoz, hogy valaki fitt és egészséges legyen kitartásra, akaraterőre és időre van szüksége. A gyakorlatok megfelelő elvégzéséhez, pedig nélkülözhetetlen egy profi eszköz, amely garantálja a fejlődést. A FraMe edzőkeret egy forradalmian új sporteszköz, amely saját testsúlyos gyakorlatok végzésével mozgassa át testünk minden egyes izomcsoportját.

A kézi edzőkeret amellett, hogy hordozható, multifunkcionális is. A gyakorlatok a sajáttestsúlyos edzés alapjaiból indulnak ki. Az edzőkeret segítségével több mint 30 különböző gyakorlat végezhető, melyek lehetőséget nyújtanak mind a 7 izomcsoport - vállak, hát, bicepsz, tricepsz, mell, has és a lábak -erősítésére. A sokoldalúságnak köszönhetően életkortól függetlenül a kezdőktől a profikig bárki használhatja.

Az eszköz méretéből adódóan bárhol könnyedén használható, otthon vagy akár egy utazás során is segítségünkre lehet. Napjainkban sokaknak nincs ideje lemenni az edzőterembe, de a kerettel akkor is elvégezhető egy-egy tetszőleges gyakorlatsorozat, ha csak néhány perc áll rendelkezésünkre. Köredzéseket végezve nem csak izmosabbá válunk, hanem a zsírégetésnek köszönhetően tónusosabbá is tehetjük testünket.

Az eszköz könnyedén tárolható és mozgatható, hiszen összecsukható és mindössze 12 kg. Tarthatjuk az ágy alatt, a szekrényünkben. Kirándulás során is zökkenőmentesen szállítható. Az eszköz használható otthon, konditermekben, vagy akár a szabadban is.

Az acélszerkezetnek és a műanyag talapzatnak köszönhetően az eszköz rendkívül stabil és strapabíró. Rozsdamentes festékkel kezelt, az oldalán elhelyezkedő görgőknek köszönhetően pedig mozgatása még egyszerűbb.



KÉPGALÉRIA


A lábemelés főként a has izmait fejleszti, emellett részlegesen a borda- és a törzs egyéb izmai is bekapcsolódnak. Helyezd álló helyzetbe a keretet, majd a legfelső fogókat fogd meg a kezeiddel. Lábaidat összezárva emeld vízszintes magasságig, majd koncentráltan engedd őket vissza. A gyakorlat remek a törzs izmainak, valamint a kar erősítésére.

Fekvőtámasz

2018.04.10

A fekvőtámasz olyan saját testsúlyos gyakorlat, amely a mellizmokat és a tricepszet dolgoztatja meg leginkább.

A guggolás az alapgyakorlatok közé sorolható, amely esetén a gyakorlat nehezítésére plusz súllyal is guggolhatunk. Az edzőkeret esetében a keret körülbelül 15 kg többletsúlyt biztosít nehezítésképp.